4 Ağustos 2008 Pazartesi

Sana geldim geldim ey namaz



Sana geldim ey namaz

Yüzüm tutmuyor seni terki dile getirmeye
Seccde de yüzüm olurmusun ey namaz
Bak, beden kirinden arınmış
Bükülmez denilen bel rükü naralarında
Seni terk eden halim yine senin haline bürünmüş
Edebine boyarmısın beni ey namaz
Sabahım olurmusun
Her tekbir bir tövbe misali
Girizgaha niyet misali cennete hazırlığım olurmusun

Sana geldim ey namaz
Yüzüm tutmuyor nefsi sana tercih ettiğimi soylemeye
Beni günahıma tercih edermisin ey namaz
Günün bölünmüşlüğünde seni düşünmedim
Dünya ile hal olup keyfin haline girdim
Gün ortasında beni toplayan hal olurmusun
Günün gelişmesinde sükunete gelişim olurmusun ey namaz

Sana geldim ey namaz
Yüzüm tutmuyor hadisi unuttum demeye
"Kim sabah ve ikindi namazını kılarsa cennete girer"
Dilim varmıyor seni kazalarda terk ettim demeye




Sana geldim ey namaz nefsi kazalarıma
Yaramı sarar yardımım olurmusun
Bak, toprağa gelmeye dizlerim secdende
Dilim varmıyor kibrimi soylemeye
Kibrimi yakan kibritim olurmusun
Her yanış bir yıkanış misali
Cennete hazırlığım olurmusun ey namaz

Işığına yandığım güneş gitmek üzere
Yıldızlar keşfe çıkacakmış sanki
Aldandım güneşlerin ışığına yıldızların nazına
Akşamları karanlığıma nur olurmusun ey namaz
Sustu alem, bir ezan gökkubbede
Kıyamet mi kopacak koşturmada bedenler
Farzına yetişeceğim en güzel telaşım olurmusun


Sana geldim ey namaz
Akşamıma nur olurmusun
Ayın her hali seni anlatır
Etrafında yıldızlar saf tutmakta
Aşıklar seni seyre dalmakta
Bedenler kıyamda ruhlar gökkubbede sohbette
Rahman ve rahime götürenim olurmusun ey namaz
Sana geldim geldim ey namaz
Beş vakitte birliğimi O'NA götürürmüsün

Senai DEMİRCİ

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger